Terug thuis in Gent

8 oktober 2023 - Gent, België

Na een laatste dag Vancouver, het vliegtuig op richting Amsterdam. Daar pikten Annelies en Thijs me op. Na 6 maanden opnieuw thuis...
We zijn ondertussen 2 weken verder en het 'normale' leven weer gewoon.
Wat was dat voor een bijzondere reis. Ik weet dat ik me snel kan aanpassen, maar de weidse landschappen en 'wildlife' van het Amerikaanse continent zal ik uiteraard wel missen. De toffe ontmoetingen tijdens het reizen vallen uiteraard weg, maar hier zien we de familie, vrienden en collega's terug.
Het is dus ook tof om terug te zijn en we genieten nog na. Ben volop de foto's aan het herbekijken.
Merci aan iedereen die me steunde vanaf het thuisfront en ter plaatse. Niet iedereen die me hielp tijdens de reis volgt me op deze reisblog, maar voor zij die het lezen: dank voor de aangeboden slaapplaatsen, de warme douche (belangrijk bij momenten), de maaltijden en drankjes (biertjes ook belangrijk bij momenten), het simpelweg de weg wijzen of een duim omhoog terwijl ik aan het trappen was...