Edwin fietst doorheen Noord-Amerika

12 maart 2023 - Gent, België

Op 27 maart vertrek ik opnieuw op reis, deze maal met de fiets mee. Het wordt Noord-Amerika, van San Francisco even naar het zuiden tot Los Angeles en dan richting noorden tot? Ik vlieg alvast terug vanuit Vancouver Canada op 22 september.
Voor de eerste maal met de fiets, dus spannend wat dat zal geven. Ik ben er alvast klaar voor.
Bedoeling is om opnieuw de mooiste natuur te bezoeken. De vele nationale parken van de westkant van de Verenigde Staten en Canada zullen opnieuw mooie plaatjes en avonturen moeten geven.
Binnenkort dus opnieuw te volgen als je wil.

1. Caroline:
    12 maart 2023
    Hey Edwin, ik zal met plezier uw reis door de VS en Canada volgen! Ik trok vorige zomer (van juli tot okt.) door Colorado, Wyoming, Idaho, Nevada en dan terug richting Colorado (vrienden) en dan met de trein van New-Mexico naar Los Angeles, om daar 6 dagen de stad te verkennen. Allemaal fantastisch!!! Ik ben benieuwd waar je terecht zal komen! Geniet van Alles, heel veel plezier! Caroline
  2. Martine Nuyttens:
    12 maart 2023
    Ik wens je een goede deugddoende tocht. Geniet van de prachtige natuur, de vriendelijke mensen en de fietsuitdaging. Ik ben blij dat je je avonturen deelt met ons. Zo zal ik veel landschappen herkennen.
  3. Caroline:
    12 maart 2023
    En 8 jaar geleden reisde ik 2 maanden door California, magisch schoon! Veel wild gekampeerd ook. Ik zou massa's tips kunnen geven, maar Ontdek!!!
  4. Marion:
    12 maart 2023
    Kom maar op met je verhalen, ik reis in gedachten met je mee!
  5. Jens:
    Have fun.
  6. Carine:
    13 maart 2023
    Maak er opnieuw een onvergetelijke tocht van en geniet!
    Ik kijk al uit naar het reisverslag en de bijhorende foto's!!
  7. Eva:
    16 maart 2023
    Geniet van deze reis. Waar velen van dromen, doe jij toch maar weer. Ik kijk al uit naar de verhalen en foto's. Veel plezier en safe journey.
  8. Marijke De Vreese:
    23 maart 2023
    Ik volg mee! Goede reis alvast.
  9. Thierry:
    23 maart 2023
    Veel plezier Edwin! Heel benieuwd naar je verhalen en foto's...
  10. Joke Charles:
    Geniet!
  11. Isabelle:
    24 maart 2023
    Laat jouw avontuurlijke geest helemaal vrij en laad jouw batterijen maar weer helemaal op. Genietend van alle nieuwe ervaringen, beelden, ontmoetingen,...
    We zullen mee genieten van op afstand :)
  12. Gregory:
    24 maart 2023
    Veel plezier Edwin. Deze streek is prachtig. Heb ik al meerdere malen gedaan.
  13. Iris Lauwaert:
    26 maart 2023
    helemaal klaar voor een stevige portie reisverhalen en avonturen! geniet ervan en pas op voor de beren (grizzly)
  14. Marleen De Smet:
    29 maart 2023
    Geniet onderweg! Ik 'volg' met plezier.