Las Vegas vaarwel

3 mei 2023 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Een kort verslagje voor we vertrekken naar de natuur (zal nog steeds woestijnachtig zijn). Vegas is dus effectief niet te beschrijven. Duizenden mensen die gokken in mega-hotels in elk thema die je je maar kan bedenken. Het is verleidelijk en sommige zaken zijn wel mooi, maar alles dus glitter en schijn... Zelf opnieuw goed bekomen. Mijn fietsversnellingen deden de laatste dagen wat moeilijk soms en dus opnieuw bezoekje naar de Treckfietswinkel. Daar ben ik nu al steeds vriendelijk onthaald en ook deze keer dus. Er was effectief een lichte plooiing van een onderdeeltje en alles is ´recht gezet´, ik zou het niet gekund hebben. De precies 10 miles ofte 16 km daarheen fietsen (even naar de winkel : ) waren dus goed om gedaan te hebben. Ik wou verder hier alles beter plannen, maar is onbegonnen werk. Eerste grote nationale park is alles al volzet en de noordelijk Rim van Grand Canyon zou nog gesloten zijn. Dus het wordt weer improviseren en elke dag zien we wel waar we eindigen. Er zullen nu wel meer dorpjes en stadjes zijn, dus eten en water zal minder een zorg zijn. We zijn er dus klaar voor...