Olympia schiereiland

19 augustus 2023 - Port Crescent, Washington, Verenigde Staten

Jullie hadden nog foto´s te goed... Gezien ik drie dagen geleden bijna geen internetsterkte had waren maar 4 foto´s gepubliceerd, maar ik zag uiteraard veel meer schoons! Ondertussen dus weer drie dagjes fietsen dichter bij Seattle. De eerste dag gereden tot aan het Hoh Visitor centrum en er gekampeerd. Eerst passerde ik nog zeer mooi ruig kustgebied. Ik arriveerde er op de middag en deed nog een wandeling zover mogelijk de rivier volgend doorheen het regenwoud. Uiteindelijk 5 miles ver en terug, en... Achter één van de enorme bomen piepte een poes, jawel mijn tweede kleine lynx (bobcat) en ik kon een foto nemen (zie nieuwe foto´s uiteraard). De volgende dag opnieuw terug doorheen regenwoud en veranderend in andere bossen. Het laatste stuk op een fietsroute, een verademing ( één auto passeerde me nog...). Na geslapen te hebben op een mooie camping naast een rivier, doorgereden tot Salt Creek met camping. Nog geen zeedieren gezien, maar het uitzicht van mijn tentplekje op de zee is weer fenomenaal. Geniet van de foto´s en de kaart werk ik later bij... alles op zijn tijd.