Welkom op Edwins reisblog NZ Australië

15 december 2017 - Gent, België

Nog een goeie maand en ik vertrek voor een 5de keer voor meerdere maanden (deze keer 7) naar een ander continent. Ik reis naar één van mijn droombestemmingen, namelijk Nieuw-Zeeland (2 maanden) en daarna nog 5 maanden Australië. Deze keer komen mijn vriendin Annelies en mijn zoon 'achter' in de laatste maand in het noorden van Australië. Ik heb dus alvast een mooi einddoel. Deze keer geen ontwikkelingslanden maar een eerste keer volledig doorheen ontwikkelde landen. Dat is nieuw en ik hoop dat de natuurpracht me zal doen vergeten dat ik nu echt een beetje een 'gewone' toerist zal zijn. De reis maak je zelf, dus ik zal het avontuur wel zelf opzoeken en vooral veel genieten van de natuurpracht. Ik zal jullie dan ook opnieuw proberen te laten meegenieten met mooie beelden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Karin:
    22 januari 2018
    Ik wens je een goede vlucht, Edwin ... Het afscheid zal wel een beetje emotioneel zijn, nee? Veel succes met de start van je reis.
  2. Jürgen:
    23 januari 2018
    Dag nonkel Edwin ik hoop dat het een leuke en mooie reis wordt en kijk uit naar de mooie foto's groetjes lore en co
  3. Tine:
    23 januari 2018
    goeie reis Edwin! geef je ogen én je ziel maar de kost ;-), grt tine
  4. Karin:
    24 januari 2018
    Oeioei... ons geduld zo op de proef stellen! Hoop dat je goed toegekomen bent. Stuur je ons eens een foto?
  5. Karolien:
    9 februari 2018
    Geniet er volop van Edwin, leuk dat Annelies en Thijs achter komen!