2 weken op de fiets

9 april 2023 - Oakhurst, California, Verenigde Staten

Elke dag dacht ik aan een nieuwe openingszin, maar dus eindelijk een teken van leven. Ik tik vanop mijn smartphone dus de ´verhalen´ (en die zijn er al) zijn voor wanneer ik een klavier voor me heb. Ik moet toegeven dat het zoeken was zo met de fiets: wanneer stoppen, eten kopen (te veel is extra gewicht, te weinig = geen energie = dan stopt het op de fiets : ), slaapplaats. Ik zou eerst camping aandoen om te zien of alles in mijn bivouactentje kon  maar het werd direct wildkamperen. Ondertussen 10 dagen afwisseling van wild kamperen en op camping (de af en toe nodige douche). En het is wel zwaar met bagage vanaf het heuvelachtig wordt en ik zit nu al enkele dagen in de bergen, Yosemite NP net uit). Ondertussen rij ik dus Remco naar huis. Ook mentaal was het in het begin zwaar (waarom later dus : ), maar ik lijk nu wel mijn draai gevonden te hebben in dit grote USA met ondertussen 800 km op de teller (al behoorlijk in 10 dagen, maar dus nog heel veel voor de boeg). Nog wat geduld voor het echte verslag.

1. Annelies en Thijs:
    9 april 2023
    Je houdt er alvast de spanning in voor je volgers! Tot Skypes!
    Annelies en Thijs
  2. Marion:
    9 april 2023
    Wij willen de verhalen! Remco naar huis rijden klinkt mij nogal cryptisch. Een fietsvriendje?
  3. Lucien:
    10 april 2023
    het wordt dus letterlijk "doortrappen", maar dan in de goede betekenis uiteraard !!!
  4. Geert en kathleen:
    veel succes- trappen maar
  5. Caroline:
    10 april 2023
    Fantastische zichten! Hopelijk voel je je ook veilig tijdens het fietsen.
    Tijdens mijn laatste reis id VS afgelopen zomer heb ik vaak wild gekampeerd (wel rekening houdend met de wildlife).
    Ik heb veel gehad aan deze (gratis) app: https://ioverlander.com/apps

Geniet verder!
  6. Jacqueline Lammens:
    10 april 2023
    Goede reis , hou het veilig en geniet er van
  7. Jeroen:
    11 april 2023
    Ach, dat ervaart elke fietsreiziger wel. Binnenkort ben je volledig geroutineerd.
    Veel plezier!
  8. SabineD:
    11 april 2023
    Het is leuk om je te volgen! Maar vooral dikke chapeau. Echt.